Dinsdag 19 sept: Mont Tremblant

20 september 2023 - Mont-Tremblant, Canada

Het plan was om een TreeTop Walk te gaan doen, maar omdat het druilerig weer is, doen we het rustig aan. We gaan eerst wat boodschappen doen voor de laatste dagen.

Aan het begin van de middag lijkt het iets op te klaren en besluiten we met de gondel naar boven te gaan, om vanuit Mont Tremblant van het uitzicht te genieten.
In de gondel lijkt het weer prima, maar eenmaal boven wordt het al minder. Zodra we het uitkijkpunt naderen is er al niet veel meer te zien. En boven aan gekomen, staan we letterlijk met ons hoofd in de wolken...

Dan maar weer naar beneden.  We lopen nog wat door het dorp en komen drie hertjes tegen die heerlijk aan het grazen zijn.

Als we in het hotel zijn, ga ik voor de zekerheid het restaurant van het hotel waar we morgen heen gaan bespreken. Vooral omdat er niet heel veel in de omgeving is, maar ook omdat we het hotel gekozen hebben om de goede reviews voor wat betreft het restaurant.
Blijkt deze niet open te zijn, en ook wordt er geen ontbijt geserveerd.  Alleen wat fruit, muffins en koffie om mee te nemen.
Hebben wij weer...

Van reisblog naar fotoboek